Látogató kezelés (vendégkártya) működése ATS8600 szoftverben
A Látogatók kezelése funkció működéséhez ATS8610 szoftver verzió szükséges.
A funkciót először engedélyezni kell a Beállítások / Kiterjesztések / Látogatók kezelése menüpont alatt:
Ezután létre kell hozni egy recepciót, itt történik a vendégkártyák kiadása.
Egy külön kártya deck-be javasolt felvenni a vendégkártyákat.
Javasolt egy recepciós szerepkört létrehozni, amihez hozzáadjuk, hogy melyik recepció használatára, melyik kártya deck használatára és melyik hozzáférési szint kiosztására jogosult az adott recepciós.
A Látogatók / Látogatások menüben a vendég nevének beírása után lehet elindítani a vendégkártya kiadást.
Ha a név előtt nincs *, akkor az adatbázisban meglevő látogatóként kezeli a személyt, ha a név előtt van *, akkor pedig új személyt hoz létre a látogató adatbázisban.
Az Azonosító menüpont alatt adhatunk hozzá vendégkártyát, a Hozzáférési szintek menüpont alatt pedig eldönthetjük, melyik helyekhez jogosít belépésre az adott vendégkártya.
A kijelölt gombra kattintva befejezhető a látogatás. A művelet automatizálható is, ha a régió beállításokban a kilépő olvasónál bepipáljuk a Látogatás megszűntetése opciót, vagy ha Kiterjesztések menüben beállítunk egy maximum benntartózkodási idő intervallumot / időpontot.
A Látogató megtartás opcióban megadott érték után automatikusan törli az inaktív látogatókat az Adminisztráció / Látogatók menüből.
Ha a GDPR menüben Eredeti események megtartása opció van beállítva, akkor a látogatók nevei mindig láthatók az adott eszköz (amin a be / kilépés végrehajtásra került) eseménynaplójában, és a Látogatók / Recepciók menüpont eseményei között, akkor is, ha időközben kitöröltük az adott látogatót a látogatói adatbázisból. A Látogatók / Recepciók menüben csak a vendégkártya kiadás és visszavonás ideje látható, a vendég személy mozgása nem.
Ha a GDPR menüben Események anonimizálása opció van beállítva, akkor a rendszer másképp viselkedik. Ebben az esetben az adott eszköz (amin a be / kilépés végrehajtásra került) eseménynaplójában soha nem látható a látogató személy neve, csak annyi, hogy ’Törölt Személy’. A Látogatók / Recepciók menüben a vendégkártya kiadás és visszavonás ideje látható (a látogató személy nevével együtt), a vendég személy mozgása nem.
Ha a GDPR menüben Események tartós törlése opció van beállítva, akkor a látogatók eseményei nem is jelennek meg az adott eszköz (amin a be / kilépés végrehajtásra került) eseménynaplójában.
A Beállítások / Események menüpont alatt be lehet állítani minden eseménytípusra, hogy meddig őrizze meg a szoftver. Ha itt a Látogatás létrehozva és a Látogatás lezárva eseményekhez egy 30 napos adatmegőrzési időszakot állítok be, akkor Látogatók / Recepciók menüben a vendégkártya kiadás és visszavonás események 30 nap után törlődnek. Ha ’Soha’ értéket állítok be adatmegőrzési időszaknak, akkor ezek az események egyáltalán nem kerülnek be az eseménynaplóba.