Szervizelésre a tőlünk vásárolt eszközöket tudjuk befogadni a következők szerint.
- A hibás terméket személyesen lehet leadni vagy futárral lehet a részünkre elküldeni (1144 Budapest, Gvadányi u. 61-65.)
- A javításra leadott termékhez minden esetben mellékelni kell a kitöltött RMA hibabejelentő nyomtatványunkat, mert a javítási folyamatot ennek hiányában nem tudjuk megkezdeni.
A szállító a megvásárolt termékekre jótállást vállal, amely telephelyén a kapcsolódó vásárlási számla száma és a hibajelenség pontos megadásával érvényesíthető. A Carrier Fire & Security termékek bevizsgálása, a jótállás megállapítása, az eszközök esetleges cseréje vagy javítása a gyártó telephelyén történik. Készítettünk egy táblázatot, ami termékcsoportonként tartalmazza az aktuális jótállási időszakokat. A táblázatot itt tekintheti meg.